Welcome to Numberone.no
Coaching . Development . Counceling
Main services
The main services provided by Numberone are listed
below. The relationship with the client continues to develop as the cooperation
progresses. The increased insight and understanding of the client's situation,
challenges, and potential for development naturally leads to additional overlapping and adjoining services
.
Makes the impossible possible!
A turn-key selection and recruitment tool that provides you with the applicants' personality profile analysis as a part of the very application.
For the first time ever you are able to make the initial selection of applications
based on both personality and professional background/CV.
Hvordan skille selgeren fra servicemedarbeideren når du ansetter?
Har du ansatt noen i en selgerstilling, men resultatene ikke ble som forventet? Har du hatt kandidater som i intervjuet har fremstått som en selger-person, men som etter ansettelsen viste seg ikke å ha evnen til å avslutte kundesamtalene med salg?
Les merChatboten; hva med kundetilfredshet og veien videre?
Generell erfaring er at løsningsgraden for dagens boter er i størrelsesorden 30%. I praksis betyr det at 7 av 10 kunder ikke får den hjelpen av boten som de søker. Hva er årsaken? Er dette hensiktsmessig og godt nok for bot-eierne?
Les merKlarer du å unngår de to fallgruvene i rekruttering?
Tiden er inne for å forbedre rekrutteringsprosessen. Vi har aldri hatt muligheten til å unngå de to fallgruvene. Men nå har vi det! Det handler om å ta i bruk datateknologien til mer enn CV-baser og søknad i epost. Vi må tenke nytt
Les merStatus for «FAQ-bot» og chatbot; , utfordring og forbedring
Chatbot er fortsatt så nytt at det er uklarheter både i forståelse av kunderelasjonen og når det gjelder anvendelse i forhold til kundeservice og kundesenteret. Hva er status, og hvordan fungerer egentlig dagens boter?
Les mer«Fremtidens kundeservice er digital»… Er den virkelig det?
Det er flere grunner til at du kjenner igjen påstanden. Og den er også delvis korrekt... Bare «delvis»? La oss dvele litt ved hva begrepene «kunde» og «service» egentlig representerer...
Les mer