FAQ og Chatbot: Den store forskjellen

FAQ gir svar spørsmål. Det betyr informasjon. Chatbot er derimot dialog. Og i en kundedialog inngår informasjon. Men; vær bevisst på den store, viktige forskjellen som avgjør landingsresultatet. Oppnås resultatet som ønskes?

Les mer
Chatbot… «beklager, jeg forstår ikke…»

Chatboten kommer, kanskje nettopp i bedriften du jobber? Vi har først fått den reaktive chatboten. Den proaktive har imidlertid allerede begynt å røre på seg. Noen enkle råd om den reaktive... den første beslutningen er hva skal chatboten faktisk gjøre?

Les mer
Digitaliseringen: Kjøpskurs for selgere?

Digitaliseringen fortsetter å gi betydelige konsekvenser. Gammelt pensum må fornyes. Ut med begrepene argumentasjon, kjøpssignaler, innvendinger og behovsanalyse. Er du klar for kjøpskurs for selgere?

Les mer
Fremtiden kommer… Delingssalg – Shared selling

Samfunnets utvikling gir nye betingelser for personlig økonomi og trygghet. En større andel seniorer og en betydelig redusert offentlig pensjon betyr at hvermansen må ta et større personlig ansvar for sin økonomi. «Delingssalg» - «Shared selling» kommer.

Les mer